Het beheer van de commerciële informatie die elke organisatie dagelijks uitwisselt met klanten (zoals productflyers, catalogi, manuals, en informatie op websites) is vaak tijdrovend en kostbaar.
Content Management Systemen (CMSen) zijn er op gericht om dit beheer te vereenvoudigen. Door informatie centraal op te slaan en vanuit één bron te publiceren via diverse media beschikken uw klanten én uw medewerkers op elk moment over up-to-date materiaal. Met een CMS kunnen significante kostenbesparingen worden gerealiseerd, terwijl tegelijkertijd de klanttevredenheid en servicegraad fors kan worden verhoogd.
Integrace organiseert een reeks van informatiesessies waarin wordt gedemonstreerd hoe onze content management systemen in de praktijk worden ingezet. De eerste reeks van sessies is specifiek gericht op het marketing- en sales management van bedrijven in de sector handel/productie.
De informatiesessies zijn kleinschalig van opzet en vinden plaats in ons pand te Eindhoven. Zij worden georganiseerd zodra zich voldoende deelnemers hebben aangemeld. U kunt zich inschrijven door contact op te nemen met Marieke Laméris ( of 040 213 6666).