www.tricorp.com
|
|
Het belangrijkste verschil tussen de nieuwe website voor eindgebruikers en het klantenportaal, is dat de eerste geen mogelijkheid heeft om kleding te bestellen en er geen prijzen worden weergegeven. De website is op een andere doelgroep gericht dan het klantenportaal voor dealers en heeft daarom andere eigenschappen. Op de nieuwe website is informatie over de werkwijze van TriCorp te vinden en over de kledinglijnen die zij produceren. De producten zijn op de website onderverdeeld en per producttype te bekijken. Ook is er een virtuele versie van de catalogus in te zien. De website maakt gebruik van dezelfde data als de dealers shop, maar is wel een compleet andere site met een andere doelgroep.
|
Het credo van TriCorp is Samen Werken. Dit wordt dan ook uitgedragen binnen de eigen bedrijfscultuur en naar klanten toe. Ook op de website komt dit terug, waarbij TriCorp bovendien de samenwerking binnen bedrijven die collecties afnemen aanmoedigt. Binnen de collecties is werkkleding te vinden voor bouw en industrie, logistiek en groenvoorziening. Maar ook werknemers in beveiliging, dienstverlening, horeca en bancaire wereld voorziet TriCorp van een geschikte en comfortabele garderobe.