Om Google Partner te worden moest Integrace aan enkele voorwaarden voldoen. Zo moet er een Google Professional in dienst zijn, met de juiste Google (AdWords) certificeringen. Daarnaast zijn er ook eisen voor de uitgaven die aan Google AdWords worden gedaan, en de prestaties van het afgelopen jaar.
Google AdWords
Het Google Partnership is gericht op AdWords. Aangezien dit voor Google een (zeer) belangrijke bron van inkomsten is, zijn zij extra bereid om grote klanten en bureaus extra ondersteuning te bieden. AdWords advertenties krijgen een steeds grotere plek de zoekresultaten van Google. Ook zijn Google gebruikers inmiddels helemaal gewend aan de betaalde zoekresultaten. Vandaar dat wij onze klanten ook op dit gebied goed willen bijstaan. Daarom kunnen onze klanten nu ook bij ons terecht voor het advies en eventueel beheren van AdWords.
Advies en speciale aanbiedingen
Natuurlijk gaan onze klanten meegenieten van het Google Partnership van Integrace. Met het Google Partnership heeft Integrace namelijk toegang tot exclusieve informatiebronnen, aanvullende bedrijfsreviews, producttrainingen, en daarnaast krijgen we ook speciale aanbiedingen en kortingen voor onze klanten.
Doordat Google haar partners altijd als eerste op de hoogte brengt van nieuwe productontwikkelingen of updates, en hierbij ook producttrainingen aanbiedt, kunt u altijd terecht bij Integrace over uw vragen over Google’s producten. Ook zullen we u door middel van de nieuwsbrief op de hoogte houden van belangrijk SEO en SEA nieuws.