Thuiswinkel.org

Thuiswinkel.org is verreweg de grootste belangenvereniging voor webwinkels in Nederland, en de uitgever van het keurmerk Thuiswinkel Waarborg. Meer dan 80% van de totale Nederlandse e-commerce omzet loopt via leden van Thuiswinkel.org.

De Thuiswinkel.org website is, met enig gevoel voor understatement,  complex en vrij omvangrijk. Er zijn met tagging zeer veel dwarsverbanden gelegd tussen content-items, en de meeste overzichtslijstjes die de site bevat worden volledig geautomatiseerd gevuld. De site is daarbij ook nog eens volledig responsive.

Naast reguliere content zijn voor deze site ook enkele generatoren gerealiseerd, o.a. voor het geautomatiseerd produceren van Algemene Voorwaarden die voldoen aan alle actuele wetgeving. Deze generatoren zijn gebaseerd op de standaard SiteManager Formuliergenerator, die voor dit doel is uitgebreid met enkele maatwerk functionaliteiten.

www.thuiswinkel.org

Tags

  • Content Management
  • Online Communicatie
  • Online Commerce
  • Responsive Design
  • Multi-site
  • Thuiswinkel.org
  • Back-office Integratie
  • Solr
  • Shoxl
  • Extranet
  • Maatwerk
  • Drempels Weg


 


De nieuwe website is beoordeeld door de Stichting Accessibility en heeft daarbij het Waarmerk Drempelvrij (Prioriteit A, Webrichtlijnen 2) verkregen. Daarmee heeft ook Integrace het predicaat "Toegankelijke Webbouwer" verkregen. Hiermee wordt aangegeven dat een webbouwer aantoonbare ervaring heeft met de realisatie van websites die voldoen aan de Drempelvrij normen. Gegeven het responsive karakter en de toepassing van nieuwe technologieen in de Thuiswinkel.org website is dit een prestatie van formaat, al zeggen we het zelf.

 

 





Door de intensieve samenwerking blijft Integrace op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op e-commerce gebied, o.a. op het gebied van wetgeving. Deze ervaring is uitstekend inzetbaar bij de verdere ontwikkeling van onze Shoxl webshop lijn. Deze shops voldoen dan ook standaard aan alle eisen voor het behalen van het Thuiswinkel Waarborg.