Hulp & ondersteuning
Het maakt niet uit, of u nu vragen of opmerkingen heeft over een project of product, al onze Integrace medewerkers staan voor u klaar. U kunt ons bellen maar nog sneller, en handiger, is om een mail te verzenden. Lees hier hoe u ons bereikt.
Helpdesk
Onze helpdesk is bereikbaar van 9:00 tot 17:00 op werkdagen. Indien u beschikt over een 24/7 Service Level Agreement kunt u contact opnemen via de aan u verstrekte gegevens.
Integrace support systeem
Al uw vragen, opmerkingen en issues worden vastgelegd in ons support systeem wanneer u uw mail zendt aan . Indien u méér dan één vraag heeft verzoeken wij u om voor iedere vraag een aparte mail te zenden.
U ontvangt per ingezonden mail een bevestiging en een nummer dat wij vervolgens gebruiken in al onze communicatie. Wanneer u additionele informatie verstrekt die betrekking heeft op het probleem verzoeken wij u om in de onderwerpregel van uw mail altijd het casenummer te vermelden in de vorm (zonder aanhalingstekens): "(case xxxxxxx)".
Wanneer u uw mail ook direct aan een Integrace medewerker wil zenden verzoeken wij u om dit per kopie aan die medewerker te doen. Zo kunnen wij ook adequaat en snel reageren als de desbetreffende medewerker onverhoopt niet aanwezig is.
Support procedure
Wij streven naar beantwoording van al uw mails binnen 24 uur, en zo mogelijk zelfs nog op de werkdag dat wij ze ontvangen.
Wanneer u een probleem meldt schatten wij direct bij ontvangst de ernst in. Zaken die continuïteitsbedreigend zijn worden (uiteraard) direct opgepakt. Issues die weinig werk met zich meebrengen, én issues die de voortgang van werkzaamheden aan uw zijde belemmeren, komen dezelde dag nog aan bod. Wanneer er op die dag onvoldoende onderhoudscapaciteit beschikbaar is kan het probleem doorschuiven naar de volgende dag. Issues die omvangrijker zijn plannen we in voor oplossing op de vrijdag, of we nemen contact met u op over de planning.